19.04.2013


VÅREN KOMMER..
GRÅTT.....
i eksteriøret....

Etter mange år og ei dør som ikkje var så innbydende..
No er den nye på plass og passer perfekt til inngangen 
og kosekroken min...
Treplatting...Hesjestaurer...
Hekleriet med tau rundt sylteglass..
Alt i gammal og slitt stil...
Krukka på veggen som jeg har fått av min kjære bror 
og svigerinne...
Døren er jeg kjempefornøgd med og den skal tåle dette
vestlandsværet vårt...




Påska gikk med til å strikke Mariusgenser med traktorer.
Barnebarnet på 6 år fikk velge både farger og motiv...
Veldig fornøgd vart både gutten og mormora...



PÅSKA 2013
No er påska i gang og vi hadde over ei uke på fjellet med sol
og fantastisk vær...Kaldt var det men pytt...pytt..
Her har gemalen laga påskekylling ilag med to av barnebarna
og litt meir familiejenter....



Jammen lyste den opp nede ved vannkanten som no var 
belagt med nesten 1 meter tjukk is...


 Kvar morgen etter frokost var det kaffikoppen og radio
ute på terassen....
PÅSKELABYRINTEN.....



Dette var gradene en kveld ...og om natta var det-21 gr.


 Morfar måtte lage hytte til Pettern og tanta måtte 
inspisere da ho kom innom.....


 Flott skue over vatnet til hytta vår....
DRØM...


 Vakkert på Nestun ja...




Frem med min 30 år gamle sjølvbroderte 
klokkestreng som no blei pynt på spisebordet...
og gamle serviset som fulgte med hytta....






Ingen kommentarer: